... غمکده کربلایی ها ...

یا لیتنا کنا فی الکربلاء...

... غمکده کربلایی ها ...

یا لیتنا کنا فی الکربلاء...

... غمکده کربلایی ها ...
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ تیر ۹۳، ۲۳:۵۰ - گــــــــــــــــم گشته
    یا حسین ...
نویسندگان

من که از حضرت علی بالاتر نیستم...

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ

وقتی می اومد خونه دیگه نمی ذاشت من کار کنم .
زهرا رو می ذاشت رو پاهاش و با دست به پسرمون غذا میداد.
میگفتم : یکی از بچه ها رو بده به من.
با مهربونی میگفت:

  نه شما از صبح تا حالا به اندازه کافی زحمت کشیدی.

مهمون هم که میومد... پذیرایی با خودش بود.
دوستاش به شوخی میگفتن : مهندس که نباید تو خونه کار کنه!
میگفت:

  من که از حضرت علی (ع) بالاتر نیستم. مگه به حضرت زهرا(س)..کمک نمیکردند؟


منبع : شهاب ص 74

نظرات  (۲)

سلام 
دردفروشی جایی برای به اشتراک گذاشتن دردهاست.با (بی سوادم)به روزم.با احترام دعوتید.
painstore.blog.ir
پاسخ:
با افتخار لینک شدید...
مطلب زیباتون در حرف رک قرار گرفت

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی